Translate

Wednesday 10 December 2014

"TO NISAM JA" - MILICA ARANĐELOVIĆ

TO NISAM JA


Ne kuni, ne sudi ga. Grešna sam jadna,

najgrešnija. Odluka Božijih

suza je pala na ruke tvoje i osramotila

tešku i stradalnu iskrenost njihovih.



A jesu, mila moja, na stalnom putu

raspeća, deleći pravdu od nepravde.

A ko je deli jedina moja, zablude moje

i korov koga više ne drže grede?


Slomiće se pod teretom zamrznutih jecaja

koji silno lutaju pod teškim teretom neznanja.

A voleti bih htela i ponovo se u pakao stavila

da sagorim i greške skupljam uz gorka jecanja.


Ne mogu. Ja ne znam put, a nisam na put ni

pozvana, ja lutam po svojim mislima...

Čas ih dajem, čas ih se klonim i na kraju

bojim najcrnjim bojama.


Koje biće ima tu moć da me saplete

o sopstveni, već napola svršeni, dah?

Na krajnjem uzdahu hvatam se za nemoguće

sa nadom da ponovo kročim u čvrsti zagrjaj.


Bežite, vi slepi i mutni oblaci što pomutiste

mi tek stvoren mir i spokoj duši!

Grani mi sunce, Ti, milo moje oličenje čistote!

...I neka se ta slaba kula od karata sruši.


Milica Aranđelović
Приказује се autor Milaca Arandjelović 46.docx.

No comments:

Post a Comment