Translate

Monday 4 August 2014

"MOJ IZBOR" - MARIJA NAJTHEFER POPOV

Moj izbor

 

Nije problem
u hoću
il neću
Želim
il ne
Deo si mene
bez dileme
al medju nama
su prepreke


Rodoslova
crno upisanih slova
prognanstvo iz roda
kletva od poroda
kamenovanje licemera
onih svetih
bezgrešnih gadova
što bez duše
sve skrupule ruše
al znaju
jer ne osećaju
da skriju
da lažu
pa onda kažu
Kurva!

Nije moje srce krivo
što mi ime nosi
breme i nivo
zavet na čistotu
onu prostu
gde te časni
ne diraju
al nečasni špijuniraju
jer kao u politici
da skriješ slona
fokusiraj se
bez pardona
na malog mrava
što marljivo radi
kuću gradi
i zajedništvo čuva
do groba

Nije pitanje
na mestu
da li ja volim te
il neću
da bez pardona
srušim iluzije
o toplini doma
gde ja hoću
jer tako se mora
da budem
pralja
zlatnog salona
gde sve blješti
od suvog zlata
vrednosti nula karata

Osim potomstva
E to je
moja slaba tačka
Kočnica do gasa
Moj izbor mozga
do poslednjeg daha.
 
Marija Najhthefer Popov, Zrenjanin

 


No comments:

Post a Comment