Translate

Saturday 13 September 2014

POEZIJA - MILICA ARANĐELOVIĆ

MOJE SVITANJE
Probuđena na krilima anđela
polako kročim.
Korak je težak i trom 
kao da ponovo hodati učim.

Snagu mi dajte vi potoci jada 
gorko proliveni.
Ponovite sigurnost i prkos
što čeka skriven u meni.

Evo me opet ko ponovo rođena
sa prvim sigurnim rečima.
Neću ih pokvariti  
bezumnim i stranim delima .

Spuštena na oltar ruku 
za molitvu sklopljenih.
Na kolena padam da oprost
tražim za duše izgubljenih.



JUTRO

Jutro je donelo novi dan
kao udah bez boli koji ga 
zaustavlja. 
Ako te nikada nije bolelo 
da uzdah na pola stane,
nećeš ni razumeti
pesnika šta reći mora.
Dok čisti suvo opalo 
lišce sa obižnjih gora.
Ne viri u moje misli
što ne lutaju nikud.
Spokojno i samo
deli svoje sate duge
bez sete i sakrivene tuge. 
Nema tu ništa zaostalo
sve je jasno
ali vreme nije stalo.
Samo se nova vremena 
što polako  slažu u 
vijugave staze zapliću.

Milica Aranđelović

No comments:

Post a Comment