Translate

Thursday 27 February 2014

"НИКАД СЕ НЕ БИХ ОЖЕНИО ОНОМ КОЈА БИ СЕ УДАЛА ЗА МЕНЕ" МАТИЈА БЕЋКОВИЋ



"Никад се не бих оженио оном која би се удала за мене.

Не треба јој веће мане од те.


Није се могла горе препоручити.
Чим мене цени види се ко је и каква је.
Кад је на мене спала - нећу је ни ја.
Кад не треба другоме, шта ће и мени.
Милија ми је једна од оних која ме неће, него триста оних које ме хоће.
Кад би ме хтела нека од оних која ме неће, одмах бих се оженио.
Једино ову што се удала за мене не могу да разумем.
Где мене изабра од толиког света и народа!
Добро изгледа, ал' чим хоће да се уда за мене - пиши јој памет. Мора да то нико њен не зна. Уколико зна - утолико горе.
Мора да је под неком маном. Не би мене изабрала без невоље.
Ако је ико други хоће, што би се удавала за мене.
Да што ваљам, не бих јој се свидео.
Да је она за мене, ја бих је одавно изабрао, да не бира она мене."

Matija Beckovic

No comments:

Post a Comment