Translate

Monday 13 October 2014

"BELA RUŽA" I "CRKVENO ZVONO" - MILICA ARANĐELOVIĆ

BELA RUŽA

Hoćeš li mi danas pokloniti cvet.
Ti mene ne znaš, ja sam  ptica.
Željna sam nežnog mirisa sveta
što svake jeseni čarobno procveta.

Pokloni mi danas ružu belu, omiljenu,
rakošnu, da sanjam kao u najlepšem snu.
Mirisom me opij da se čarima razuzdam,
u divnom zanosu da se  predam. 

Ljubiću latice mile kao usne tvoje,
podariću ti telo nago i lepo.
Ugrej ga ružo bela za tebe postoje,
sve čuvam za taj dodir u tami na slepo.


 CRKVENO ZVONO

Budi me uzvišena zvonjava 
obližnje Preobraženske crkve.
Prekrstim se još u krevetu
miso mi odluta na nedužne žrtve.

Srce uzdrhti, uznemiri se 
probude se svi jadi, strahovi.
Dan je svež, nov počela bih ga 
osmehom i odzvanjali bi moji stihovi.

Ali srce neče, otima se, strada
samo sebi jad zadaje,  sećanjima.
Koliko godina, koliko iskrene tuge,
koliko da ostanem bez tebe sama.

Kad jednom Bože, podariš nekom
ljubav koja se ničim ne može uništiti.
Ja te molim pokorno oba ta biće uzmi zajedno 
neka počivaju zajedno i jedno drugo neka štiti.

Ovako me puštaš samu bez pastira 
ne mogu nigde i kod nikog naći mira.
Svi dani nekako pusti, sve je tu ali 
baš fali ta violina da tihu melodiju svira.

Milica Aranđelović

No comments:

Post a Comment