Translate

Saturday 25 October 2014

"SKADARLIJA" ZORKA IVANOVIĆ

SKADARLIJA
(iz zbirke pesama 
"Iz vratnice sećanja")
Skadarlija



Za kafanski stolom,
so, kuvana jaja,
muzika s ponosom,
ona starogradska,
dok prinosim ovih
mojih šez`es leta,
na ulazu pitam
da li kome smetam.


Pričao mi deda
(nekad, tamo davno)
kad u goste dođem
da ga tražim tamo,
svako veče, tu je
znao da odmara,
da naruči pesmu:
"Skadarlija stara".

Godine su prošle,
s njima i moj deda,
Skadarlija pamti
sva svoja vremena,
i ja svratih s puta
da pesmu potražim
da osetim dušu
što mi dedu hrani.

Muzika šapuće,
kao nekad davno,
ni jedno je vreme
nije obaralo,
so, kuvana jaja,
na svakom su stolu,
apetit za ljutu,
za podlogu dobru.

Mojih še`şet leta
u pravom su skladu,
i moj deda tu je
lečio kafanu,
usamljene duše,
tu su našle mir,
Skadarlija stara,
živi posle njih.


Zorka Ivanović, 2014.
u Somboru




No comments:

Post a Comment