Translate

Tuesday 25 November 2014

"JA SAM PJESNIK TUŽNOGA LICA" i druge pjesme -VILDANA MUSLIĆ STANIŠIĆ

JA SAM PJESNIK TUŽNOGA LICA 


Ja sam pjesnik tužnoga lica , 
koji za sreću ne zna dugo već .
Ja sam pjesnik ranjenog srca ,
što za svoju bol ne zna naći riječ .

U duši svojoj sve tuge sam skrila , 
sve suze u mome oku jezere . 
Uzdahe sve ja sam popila , 
krvoločna zvijer živu me ždere .

Utroba moja prepuna je žara ,
što opasnim požarom sada mi prijeti .
U vatri i ognju tijelo mi izgara ,
zbog čistog srca sudba mi se sveti .

Ja sam pjesnik tužnoga lica ,
Umornog oka oko sebe gledam .
Ja sam pjesnik čistoga srca ,
za ovozemaljske draži svoju dušu ne dam .

pr'je no svane ova rujna zora .

SRCE MOJE

Srce moje , ti bezbrižno budi
niko više povrijedit te neće ,
shvatili smo da zlobni su ljudi
da mi sami moramo do sreće .

Oko tebe postavit ću stražu
danonoćno da bdiju nad tobom ,
nevjerni su i svi oni lažu
kunem ti se i Bogom i sobom .

Tiho noćas kucaj srce moje
tajnu našu da ne sazna neko ,
staza spasa jedina nam to je
da odemo od njega daleko .

Jer on ima taj ključić čarobni
i zna put koji tebi vodi ,
blizu njega mi nismo bezbijedni ,
stražu našu on će da pobijedi .

Otključaće kapije i vrata
i ponovo ukrast će te meni
sa tim ključem od suhoga zlata
bol će nanijet već ranjenoj ženi .

Zato srce pobijeći moramo
preko gora i plavoga mora ,
niko ne zna da bićemo tamo

pr'je no svane ova rujna zora .  

 DOĐI 

Dođi moja jabuko od zlata
da ostvariš davne želje moje ,
svog sam srca otvorila vrata
širim tebi ove ruke svoje .

Dođi srećo meni obećana
dahom svojim život mi udahni ,
knjizi mojoj najljepša si strana
od samoće sad me ti odbrani .

Dođi zvijezdo na mom nebu sijaj
i mračne mi ti osvijetli pute ,
samo tvoja ljubav meni prija
ja ću ljubit samo tvoje skute .

Dođi dragi ljubav mi donesi
sklopljenih te ruku molim sada ,
ja da volim drugoga ne mogu
samo tebi srce još se nada .

Dođi bolan ti sevap učini
il' po suncu il' po mjesečini ,
privij mene na te muške grudi
još za tobom ova duša žudi .
Vildana Muslic Stanisic,
Srebrenica

No comments:

Post a Comment