Translate

Wednesday 16 April 2014

"PETAK JE" - SLOBODAN MRKOJEVIĆ

Petak je


Monolog onog koji zna


majke rađaju ljudsko srce

majke rađaju ljudsko srce



Petak je

gledam ženu svu umotanu u suzu

gledam a suze mi idu sama



Petak je

moj dan za umiranje

Skupljena žena sva u bolu je moja mati

i znam da moli

i znam šta traži

gledam je a suza mi suzu stiže



Moje je ime Emanuel

ja sam nada

i vrata vječnog života




Razapet sam

pun sam bola

Znam uskoro će doći vojnik s kopljem

gurnut će ga između sedmog i osmog rebra

probit će stijenku srca

moga ljudskog srca

i napraviti će rupu u njemu



u šalicu će uhvatiti krv

moju krv

ono će stati



Moja će mati vrisnuti

i pasti

otad tugu će u grudima da nosi

tugu



Polako će se zatvoriti moje oči

i sve će to da pamte

Onda dolazi moje vreme

postat ću sama istina

k ocu cu stići

ja apsolut kao on

svemoguć



Ja sam onaj koji jesam

znanje

i koji zna



Ljubav i opraštanje je jedino šta je važno!

Jedinoooo!

Ja sam konačna istina

On vam je zabranio da jedete s drveta vječnog

života



i stvorio grijeh

On svemoćan a ne savršen

još nije naučio da je uzeti ili nedati

vječan život nekome

isto šta dati mu bol grijeh i strah



Moj otac je uplašen

i ljubomoran

dugo je bio sam

jednom je napravio potop

jednom je sišao dole

da Vam izmješa jezike

da se ne bi razumijeli

ne bi voljeli

da ne sagradite kulu Vavilonsku

da njemu ne bi ravni bili



Moj otac ne zna da vol

moj otac bi da gospodari

gospodari

da komanduje

Onaj koji voli

ne bi to učinio svome jedinome sinu

Ja sam onaj koji jesam



ja sam sama ljubav

Oče Kako možeš gledati ovu moju patnju

pa ja sam tvoj jedini sin

i tvoja jedina istina

uskoro ću zauvjek zatvoriti ljudske oči

otvoriti sebe i postati sama svjetlost i ljubav

a kad razbijem sve pečate iz knjige života

tada ću ja da vladam

tada ću dati svima život besmrtni



Tada će nestati greha

a moje će ljudsko srce ponovo da zakuca

tada ću mu prići i reći

Oče

kako si mogao to da učiniš Mojoj Majci!

Mojoj MAJCI!



SLOBODA - Slobodan Mrkojević 

No comments:

Post a Comment