Translate

Saturday 22 March 2014

ПЕСНИK И МУДРАЦИ - ЖЕЉКО ПРОДАНОВИЋ



ПЕСНИК И МУДРАЦИ


Како протраћи живот! – рећи ће неко,

 Како улудо раздели дарове...

Трампио је стварност за снове

И пред животом бедно поклек'о!



Смешни рапсод без дома и огњишта
Цели живот је стихове пис’о
К’о дон Кихот на ветрењаче кидис’о
А заузврат не доби ништа.

Да ли је баш тако? – упитаћу ове
Ненадмашне тумаче живота...
Док је мене мамила лепота
Ви сте господо – спавали к'о сове.

Док сам ја ко Икар летео до звезда
И дивио се страшној васељени
Ви сте себе тражили у мени,
Славни мудраци из осињег гнезда.

И за крај још нешто: Док сте ви верно
Љубили безвредне сребрњаке
Док су вам мозак испијале свраке
Ја сам господо – волео неизмерно! 



Жељко Продановић, Нови Зеланд








No comments:

Post a Comment