Translate

Monday 10 March 2014

POEZIJA - RADMILO V. RADOVANOVIC

Radmilo Radovanovic, Mrkonjic Grad
CVIJET SLOMLJENI

Bolujem blijed u tami punoj grijeha
Zalutao u ovaj grad bez radosti
Misli me progone čudne i ružne
Ti negdje (ne)čitaš moje stihove
Lebdiš nada mnom kao sjen
Pomalo ucvijeljena u toj pustinji beskraja
Sad pred mojim očima jedan cvijet sveo
Sunce obnavlja svoj uobičajeni hod
I bez snoviđenja stiže te san
Dva lijepa oka dva zračna gase se
Ti si ogledalo moje mašte
A ja čekam
Nešto što se nikada neće desiti
Sve ove pjesme radosti
U kojima stojiš na Olimpu
Prenio sam u tugu i strasni zov
Miris tvoje ploti zamrzo u srcu
Tebi ne mogu
Sad zvoni u ušima
Duša razmahana širi se u meni
Završilo se sve tužno
Među nama samo
Cvijet slomljeni stoji

3. mart 2011.


POTRAŽI ME

Potraži me u Mrkome Gradu
Ozari me svojim sjajem
Probudi me iz tišine
Beskonačne pomrčine
Pojavi se sa zviždukom
Sa riječima glasićem umiljatim
Utisni mi uspomenu
Neka pukne kamen srce
Sjeti me se i zastani
Umoran sam od buđenja koga nema
Strapnja ova uspinje se u dodiru i prolazu
Glas se stiša utišava
Potraži me u tišini
U predgražu nikad više
U toj pjesmi što te pjeva
U svjetlosti iznad palmi
Dok se mladost meni vraća
Nek me snenog drži nada
Predajem se sada sjeti
Zaborav se opet rađa
Potraži me krv tuguje
Na tom putu što leprša
Osmijehni se obraduj me

3. mart 2011.

DOĐI U ELISEJ

Sanjam da dođeš u moj Elisej
Tu zemlju daleko na zapadu
S druge strane Okeana
S ovu stranu Balkane
Tu u vječnom blaženstvu borave
Ljubimci bogova
Ovdje u njoj nema ni snijega ni kiše
Okean je stalno osviježava vlažnim lahorima
Ovo je boravište pravednika
Ovo je ostrvo blaženih
Dok smjene smrtnika odlaze u Had
Na ostrvu blaženih tri puta rađa voće
Ovdje rastu i plamte zlatni cvjetovi
Neki na stablima a neki na vodi
To su polja crvenih ruža i zlatnih narova
Na kojima lebde oblaci tamjana
Moji pravednici takmiče se u bacanju diska
Utrkuju se u kolima i vesele se uz zvuke kitere
Pod posebnim suncem uživaju vječitu sreću
S junacima i pjesnicima orfejski pjevaju
Svoje pjesme
Znam da ćeš jednoga dana
Doći na moje Ostrvo Blaženih
Tu u Eliseju  u vječnom blaženstvu
Ostarićemo skupa

2. mart 2011.

NE PIŠI MI

Zaboravljene stihove napisane tebi
U jednom trenutku naše stvarnosti
Sada izvlačim i ponovo uljepšavam
Otvori svoj balkon otvori srce iznova
Preko onog žutog brijega
Blista još sunce treperavo
I nosi uspomenu
Koja teče kao riječni vali
Onaj dodir poljupca
Dodir trepavica
Stisak na klupi u parku
Taj čin lijep i čio
Zvijezdo moja ona zvijezdo od kamena
U sebi te i sad nosim
Ruke su mi raširene

A ti kažeš
Na pragu je duše moje
Neko drugi
I nikada usne tvoje
Strasno neće ljubit ništa moje
U strahu sam
Ne piši mi
Sklapam oči svijet je loman
Zauvijek su porušene
One kule stare kule
Nekog našeg Vavilona
Ljubav onu odnio je šum vremena
I ti i On.

2.mart 2011.

TVOJE IME

Sjetih se tvoga lica nakon toliko godina
Prolaziš mojim bićem kroz niz nejasnih slika
Te slike ne zaboravljam
Tvoj lik lebdi i ostaje u ogledalima
Ostaje u stihu koji će još da potraje
Vodiš me još onim lavirintom koraka
Kroz tajni ključ svoga života
Opet vidim raskošni zalazak sunca iznad Mogorjela
Niti te svjetlosti prolaze nadom sjećanja
Sad zamišljen vjerujem u svoju besmrtnost
Sve sam bolesti prebolovao
Ni jedna žena poslije tebe nije
Tako kružila mojom krvi
Tvoj dom tvoja ulica danas
U nekom dalekom gradu
Strogo je zabranjen mojim očima
Ali ja ću ipak u svome stihu
Vidjeti obale tvoje Itake
U toj vodi prepoznaću tebe
U toj tajni i stvarnosti
Sačuvaću samo tvoje ime
U ovoj zabludjeloj noći
Tvoj lik

03.mart 2011.


Radmilo V. Radovanović

No comments:

Post a Comment