Translate

Thursday 19 December 2013

PESMA POSVEĆENA LAZARU - DR NENAD JOVANOVIĆ

REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić
PESMA POSVEĆENA LAZARU - DR NENAD JOVANOVIĆ 

Lazar, Dr nenad Jovanović i Miloje Radaković

Nenad Jovanović:

NEDELJA

korakne napred korakne nazad pristavi
za “ekspreso” kaže
be ready (što se uvek odnosi na film)

snimaćemo film o saskvoču snimaćemo
film o čoveku razočaranom u institucionalnu
religiju produciraće Džalal



(libanski znalac borilačkih veština)
muziku će komponovati Vrabac
Aralica Katarina (ili pak

neki četvrti “našijenac”)
nema festivala koji će odbiti film when
we put music when we put editing

hoćeš šećera hoćeš još jednu votku
Bradonja (Miloje Radaković) će
kasniti dvadeset minuta

ja bih jako voleo da uradim “Rupu” (film
o nemom čoveku sa natprirodnim moćima) kaže a kad
ja odgovorim ne možemo spuštati budžet

sa trista na pet hiljada dolara i
zabacim glavu padne uramljena slika sa Laletom
odevenim kao paž (serija

“Petak trinaesti”) ili
sa Laletom s dugom veštačkom bradom (film “U
jazbini”) ili 

sa Laletom s torzom u ratničkim bojama (ne
sećam se o kom naslovu se radi
niti se pak sećam da li naslova ima devedeset

i šest sto četiri ili tek osamdeset i dva
znam da su oni važniji ispod televizora
u spavaćoj sobi krcatoj simbolima

američke divljine u oba smisla te reči:
vucima Indijancima modelima motorcikala “Harli –
Dejvidson” te

simbolima detinjstva:
red “Pez” figurica sa Bagsom Banijem u
sredini (sve pod

finom prašinom) evo ga Bradonja pogledaj
votku kao ulje je (zgusnuta u zamrzivaču) saćemo
jesti kolenice i debrecine

znaš kakva je ovo klopa burazeru uzmi senfa
Miloje moramo snimiti “Put
u Holivud” (dokumentarni road movie

o vožnji od geografske do mitske Amerike)
pronađi vremena uzmi godišnji odmor voziće
nas Zigi (Živko

Stojnić) voziće nas Lila
(Tomašić – Radaković) voziće
nas Raša (Radomir Miljković)

uzmi još jednu kobasicu molim te
ako nećeš ovaj hleb ja ću ga dati
vevericama

ja obožavam životinje one su kartuni (cartoons) gledaj
kako vuče parče gledaj molim te
voleo bih da u Holivud povedemo i Jovanovića (mene)

kaže i preveže bandanu svi
ćemo se nakrcati u kola okay?
znaš zašto Miloje jer ja sam shvatio da sam ja

river with no return
proseče vazduh položenom šakom i okrene
prekidač ringle kako bismo pre rastanka popili po još

jednu kafu pre no što Miloje i ja odemo da
obavljamo ovaj ili onaj posao i pre
no što Laletu dođe unbelievable ženska

dok ga pri rastanku grlim vidim zid ispred koga
sam sedeo: desetine
stotine hiljade Laletovih slika

čekaju da budu osvetljene na “pravi” način
(pri čemu ne znam znači li to sunčevim ili
veštačkim svetlom)

korakne nazad korakne napred to se
ponavlja to je neponovljivo




No comments:

Post a Comment