Translate

Sunday 15 December 2013

REKLI SU O LAZARU - JUSTINE VELLA , GLUMICA

REKLI SU O LAZARU ROCKWOODU- JUSTINE VELLA , GLUMICA

Justine Vella, glumica 

Justine Vella:
- Imala sam izuzetnu čast i privilegiju da radim sa Lazarom na mnogo filmova. On ne samo da je veoma talentovan glumac, već je i osećajan i divan kao osoba. Cenim njegovu mudrost, i podučavanje u oblasti glume. Lepo je biti sa nekim na setu ko je toliko prijatan u ovom stalno promenljivom okruženju. On jednako tretira sve na setu, od režisera do svih drugih članova ekipe. Iznad svega, on je osoba sa kojom je uživanje raditi, a njegov talenat je nešto što glumci sanjaju da ostvare.
Zaista je hipnotišuće gledati ga u akciji i na velikom ekranu gde je on potpuno prirodan dok glumi. On zna kako će da osvoji publiku i da ih povede na putovanje sa njim. Imala sam sreću, ne samo zbog toga što sam imala šansu da radim s’ njim, na čemu sam mu veoma zahvalna zbog svih prilika koje mi je pružio, nego što mi je i veoma blizak prijatelj. On je, jednostavno, velikodušna i divna osoba. Gaji ogromnu ljubav i prema životinjama
On je osoba sa sjajnim pričama. Inspiriše me.


Neverovatna je njegova ljubav prema glumačkom zanatu, kao što je i neverovatan i neosporan njegov talenat.





No comments:

Post a Comment