Translate

Wednesday 18 December 2013

REKLI SU O LAZARU - SRĐAN VILOTIJEVIĆ, REŽISER

REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić
 SRĐAN VILOTIJEVIĆ, REŽISER

Srđan Vilotijević, režiser iz Toronta
Srđan Vilotijević:  - Lale i ja smo počeli da se družimo dok sam ja bio na drugoj godinu fakulteta Ryerson, - na odseku za TV i film. Pričao mi je o tome kako bi hteo da uradi kratak film sa mnom, i pomenuo da ima scenario koji je napisan za dugometražni film. Ja sam trebao da ga skratim i uradim kao kratki film.
U roku od godinu dana mi smo imali napisan scenario. Počeli smo da pričamo o glumcima, snimatelju i dr. Pitao sam Laleta kako ćemo naći pare za film. Lale je uveo u priču prvo svog, a potom i mog prijatelja Dobrila Vučićevića, kao investitora i izvršnog producenta.
Film smo snimali četiri dana sa ekipom, koja je bila sjajna. Glavna ženska uloga dodeljena je Jennifer Dale, a glavna muška Laletu.


Pored svih teškoća koje smo imali sa parama, vremenom i drugim, meni će moj prvi film u Kanadi ostati zauvek u sećanju zbog odlične saradnje sa glumcima i sa celom ekipom, a ponajviše sa Laletom. On ima takvu potrebu, želju i strast da ideju sprovede u delo, da mu mnogi mogu pozavideti na tim vrlinama. Full Frontal se ne bi desio da nije bilo Laleta i njegovog ludog drive-a.
Film je dobio dve nagrade na festivalima. Prvu u Sieni (Italija), nagrada kritike, a druga nagrada u Hjusonu za dramski film.


I dan danas smo prijatelji, čujemo se s vremena na vreme, i uvek imamo o čemu da pričamo. Obojica smo veliki ljubitelji filma, i dobrog espressa. Uvek nam je zabavno i nikad dosadno, jer Lale uvek ima novu priču koju hoće da podeli sa prijateljima.





No comments:

Post a Comment