Translate

Saturday 14 December 2013

REKLI SU O LAZARU RAJIĆU ROCKWOODU - WALTER C. GIACOMINI - REŽISER

REKLI SU O LAZARU RAJIĆU ROCKWOODU - WALTER C. GIACOMINI
(VIII poglavlje knjige - Prijateljstva za sva vremena)

- Lazar i ja smo se godinama često čuli telefonom, a da se pre toga nismo znali, tj nismo upoznali lično. Bili smo deo jednog velikog kruga prijatelja iz sveta umetnosti i filma. Dan kada smo se upoznali, bio je specijalan. Delovalo nam je kao da se znamo ceo život. On je veoma drag prijatelj. Na mnogo načina smo veoma slični. Mogu iskreno da kažem, da se za sve ove godine nikada nismo posvađali. Slažemo se skoro u svemu. 


To je jedinstven odnos zapečaćen poštovanjem. Lazar je čovek slobodnog duha, jednostavan, i veoma iskren. Nikada ga nisam čuo da loše priča o nikome. Promoviše mir i bezuslovno prijateljstvo. Nikada mu materijalni dobitak nije bio bitan, niti su mu pare pravile barikade u prijateljstvu. Rekao mi je mnogo puta: - radije bih bio srećan i siromašan, nego bogat i nesrećanPre petnaest godina doživeo sam strašnu nesreću, koja me je učinila paraplegičarom. Lazar je uvek gledao iznad moje invalidnosti i bodrio me da nastavim da režiram u filmu. Zastupao me je u okviru naše filmske zajednice. Rekao im je da bez moje rediteljske saradnje ni on neće raditi, što govori dovoljno o ovom čoveku. On je uvek pun ideja. Veliki umetnik. Zvao me je i pričao o novim idejama za scenarija. Sarađivali smo na nekoliko originalnih scenarija. I nadam se, uz božiju pomoć, da će se oni vrlo brzo materijalizovati na velikom ekranu. On je beli Aboridžin, duhovno ljudsko biće, promoter ljubavi i uzajamne , međusobne harmonije. Uz dužno poštovanje za sva živa bića. Čist i moralan. Ja sam blagosloven da ga imam za prijatelja.






NAPOMENA: U osmom poglavlju knjige "LAZAR od salaša do Holivuda" Lazarevi projatelji i saradnici govore o njemu: Mijole Radaković, B.D. Benedikt, Majkl Medson, Nik Mankuso, Dženifer Dejl, Valentajn Lion, Tea Čini, Lin Tremblaj, Diana Dezmari, Dženet Roksborou, Antonio D` Alfonso,  Roberto Ionadi, Goran kalezić, Radomir Raša Miljković, Volter C. Djakomini, Dr Nenad Jovanović, Srđan Vilotijević, Igor Vrabac, Voja Aralica, Rudi Vasić, Suzana Sudar, Viktor Altomare, Erik Etebari, Stevan S Vasiljević, Sergei Nikolich i Džalal Mehri

No comments:

Post a Comment