Translate

Monday 16 December 2013

REKLI SU O LAZARU - JALAL MERHI, PRODUCENT I REŽISER

REKLI SU O LAZARU - JALAL MERHI, PRODUCENT I REŽISER
(VIII poglavlje knjige "LAZAR od salaa do Holivuda" )

Jalal Merhi, režiser i producent iz Libana

Jalal Merhi: Lazar, ili kako ga drugačije zovu Salamar, po prvoj glavnoj ulozi u filmu Black Pearls (crni biseri). Naziv filma je promenjen 1994. godine u Fearless tiger (Neustrašivi tigar).
Upoznao sam Lazara na kastingu za film, preko zajedničkog prijatelja Jim G Rossa.
Istog momenta sam ostao zatečen njegovim jedinstvenim izgledom. Morao sam mu dati ulogu glavnog negativnog lika, koji je mozak bande crnih Perli (The Gang of Black Pearls.)
E, sad dosta o filmu!
Lazar je čovek sa nežnom dušom. Njega morate poznavati da bi ga voleli. Lazar je jedan od malobrojnih glumaca koji su cenili sve što smo radili. 



Tokom snimanja u Hong Kongu Lazar je pomagao kao da je član ekipe. Moram reći i da je legendarni Bolo mlađi uradio isto. Bila je to neverovatna prilika da ih vidim obojicu kako pomažu ekipi da nosi opremu skroz do Viktorijinog vrha u Hong Kongu.
Lazar je imao viziju, pa sam mu dozvolio da režira jedan deo filma. Video sam da su Lazar i ostatak glumačke i radne ekipe uradili odličan posao, pa sam odlučio da ih odvedem u Japan na nekoliko dana. Imali smo divan provod u Tokiju. Znam koliko je Lazar zahvalna osoba, jer i dan danas, posle više od 20 godina, on i dalje priča ljudima o našem provodu u Japanu.
Mislim da je Lazar mogao biti jedan od najpoznatijih u Holivudu, samo da je hteo. Za mene je Lazar glumac i prijatelj sa kojim je ponos raditi, i srećan sam što ga poznajem.
.


Fetmir, scenarista, Majkl Medsen i
LAZAR



No comments:

Post a Comment