Translate

Wednesday 18 December 2013

REKLI SU O LAZARU - TEA CHENEY, GLUMICA

REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić
 TEA CHENEY, GLUMICA

Tea Cheney, glumica 
Tea Cheney:
- Lazar me je naučio jednu izuzetno važnu glumačku lekciju kada sam bila na početku karijere, a to je kako da dišem. Rekao je da je gluma nikakva, ako ne dišem pravilno.
Kao šesnaestogodišnja mlada devojka, sedela sam na snimanju filma Bag the Wolf’, gledajući ga i posmatrajući njegov rad. Videla sam njegovo vreme priprema za savla-davanje scenarija i otkucaje srca. U to vreme, ja sam bila asistent kostimografa, odnosno moje majke Katarine Cheney, koja je dizajner kostima. Uvek je bio veoma prijatan prema meni na snimanju, i uvek mi je dao da sednem na njegovu stolicu, kada bih dugo radili na snimanju filma. Pred uključenim kamerama, on je uvek veoma ozbiljan i koncentrisan, a čim bi se kamere ugasile, on bi postajao šarmantan i zanimljiv. Uvek je širio dobro raspoloženje među članovima ekipe. Pozitivnim komentarima im je uvek davao svu energiju da nastave da rade, pa i do kasno u noć. Kompletna ekipa filma Bag The Wolf je postala porodica sa Lazarom, kao njihovom zvezdom vodiljom.


Mi smo nastavili naše prijateljstvo, i ostali smo dalje u kontaktu. Nakon što sam završila školu glume, počela sam da radim kao glumica. Sačuvala sam Lazara u svom okruženju, ne znajući da ću jednog dana raditi sa njim u filmu Bruco. Ovaj film je završio sa nagradom za najbolji internacionalni film na festivalu u Nju Jorku, 2010. godine. Bilo je divno raditi uz njega, ali ovaj put kao glumica. Koliko god vremena i filmova da je prošlo od kako sam ga upoznala, Lazar je ostao ta ista otvorena iskrena duša, koja je uvek spremna da pomogne i da savet. On je veoma realna osoba, za razliku od većine holivudskih glumaca. Lazar je bio i ostao Lazar, neisfoliran i skroman. Uvek je ručao sa ekipom i delio stolicu sa svakim ko je bio umoran. Postali smo ne samo kolege, nego pravi prijatelji. Nije lako upoznati Lazara, a ne poželeti da mu postanete prijatelj. On je uvek pun ideja, pozitivne energije, i jednostavno osoba je koju je divno imati u okruženju. Do dan danas smo ostali dobri prijatelji, i često nam se desi da naletimo jedno na drugo na velikim ulicama Toronta. Možda je to slučajnost, a možda je samo način na koji Univerzum drži srodne duše u kontaktu. Verujem da ćemo zauvek biti prijatelji.





No comments:

Post a Comment