Translate

Monday 16 December 2013

REKLI SU O LAZARU - NICK MANCUSO, GLUMAC

REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić

REKLI SU O LAZARU - NICK MANCUSO, GLUMAC
(VIII poglavlje knjige "LAZAR od salaša do Holivuda")
 
Nick Mancuso
 Ja sam veliki Lazarov fan, i smatram ga jednim od najbližih prijatelja ovde u Torontu. On je jedan od prirodno najdarovitijih glumaca/umetnika koje sam ikada sreo. Počastvovan sam što ga poznajem. 

Lazara sam upoznao iznenada. Susret se dogodio kao grom iz vedra neba, pre deset godina, kada sam bio u poseti Torontu, a pre nego sto sam odlučio da se tu definitivno vratim i odgajam sina.

Bio sam u kafeu. Upoznali smo se. On je imao nešto kao lice đavola, koje prikriva srce i dušu anđela i velikog umetnika. Rekao mi tada da je gledao sa oduševljenjem jedan od mojih ranijih filmova - Maria Chadelaine by quebcois, reditelja Gille Carl-a. Zatim, kako sam ga ja inspirisao da istraje i postane glumac, sa komentarom: - Ako taj emigrant može da radi to, mogu i ja!

      Tada, tog trenutka je definitivno odlučio da ode u Nju Jork i uči kod legendarnog učitelja Lee Strasberg-a, sa kojim sam i ja učio pre mnogo godina. I sve su se okolnosti poklopile. Čak nije morao ni da zakazuje sastanak, jer je odabran od strane Anne Strassberg lično. Doveden je na film. Većina glumaca mora proći i po pet, šest audicija da bi ih primili, ali Anne je znala, baš kao i ja, da ja Lazar Bogom dan prirodni talenat za filmsku glumu.

Rekao mi tada da je u životu imao dve inspiracije, James Deana i mene.

Lazar nije samo prirodno nadaren za glumu, već je on ujedno i kreator, inspirator, i narator. Mnogi filmovi pripisavani drugima stvoreni su zahvaljujući njemu i njegovoj mašti. Samo, on je previše skroman da traži zasluge. On želi da glumi, da stvara u trenutku što je potpis istinskog glumca. Tokom godina imali smo mnogo avantura i projekata, koje smo stvarali, ili smo bar pokušavali. Trenutno radimo na stvaranju filma koji ću ja režirati. I glumiće u toj priči o običnom čoveku, ikonoslikaru iz Srbije, koji je poslat za Toronto kako bi naslikao “Madonu i dete”. To je čudotvorac koga igra Lazar. Za mene Lazar jeste takva vrsta čudotvorca.

Počastvovan sam što ga poznajem.
Nick Mancuso




Nick Mancuso, Jennifer Dale, 
LAZAR i Antonio d` Alfonso




No comments:

Post a Comment