Translate

Monday 16 December 2013

REKLI SU O LAZARU - SERGEI NIKOLICH, GLUMAC


REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić
REKLI SU O LAZARU - SERGEI NIKOLICH, GLUMAC

Sergej Nikolić - 
Sergei Nikolich
- Ja sam Srđan Nikolić, ili kako me ovde zovu - Sergei Nikolich.

 Rođen u Podgorici, a odrastao u Đakovici, gde sam završio osnovnu i srednju školu. Sa Kosova i Metohije, 1988. godine se selim sa familijom u Crnu Goru, da bih na početku rata odselili u Moskvu. U Rusiji sam studirao i završio glumu na Ruskom državnom institutu za Kinematografiju (VGIK), u klasi Armena Džigarhanjana. Po završetku studija dolazim u Kanadu.

Lazara sam prvi put upoznao po dolasku u Toronto. Jedan od mojih poznanika me je posavetavao da mu se javim: - Ti si glumac! Onda moraš da upoznas Lazu Holivuda. Kakva je to faca! Legenda!



Javio sam se Lazaru i objasnio mu da sam glumac, koji je tek stigao u Kanadu, te da bih želeo da ga pitam za savet. Sećam se našeg prvog susreta. Reči mog poznanika “Kakva je to faca!” su bile više nego istinite. Ja nikada u životu ne bih pomislio da je Lazar čovek našeg porekla. On izgleda kao da je došao sa neke druge planete! Vanzemaljac! Njegovo lice govorilo je više od hiljadu reči. U njemu je bila neka tajna, nešto luckasto, strasno, misteriozno. Međutim, kada je progovorio, sva ta misterija je nestala. Tada sam shvatio da je on, u stvari, jedan sasvim  normalan, dobar čovek.

Rekao mi je da prvo trebam da napravim fotografije i nađem agenta. Dao mi je brojeve telefona sa porukom: - Reci im da te Lazar poslao. Ako ti još nešto treba, obavezno mi se javi. Ja ću ti pomoći koliko god mogu.

Tako je počela moja glumačka karijera.


Posle tog našeg prvog susreta, Lazara nisam video nekoliko godina. Sećam se da sam se preselio u novi stan, i na samom ulazu u zgradu otvaraju se vrata, i koga vidim? Lazara!

- Gde si brate! Šta se radi? Odkud ti ovde? - ,pitao me je on. Nisam mogao da verujem da me je sudbina ponovo povezala sa njim. Lazar, moj komšija.

Živeli smo jedan pored drugog godinama. Tada me je Lazar upoznao sa njegovim prijateljima, i tu počinje najozbiljniji period moje glumačke karijere. Zahvaljujući Lazaru, ja sam snimio sedam filmova. U poslednja dva filma, ja glumim glavnu ulogu! Sve to zahvaljujući Lazaru. Bez njega, to se nikada ne bi desilo.

Retko ko u životu ima priliku da upozna takvog čoveka. Lazar je pun zaraznog entuzijazma. Posle toliko godina bavljenja glumom on se ne menja. Gluma je jedna od najtežih profesija na svetu, ali ne za njega. On konstantno govori o novim projektima, i ne prestaje da radi.

Želim da mu kažem hvala za sve sto je učino za mene.

Hvala Lazo! Volim te!



Sergej Nikolić





No comments:

Post a Comment