Translate

Sunday 15 December 2013

REKLI SU O LAZARU - RUDI VASIĆ, PRODUCENT

REKLI SU O LAZARU ZA BIOGRAFIJU "LAZAR od salaša do Holivuda" , autora Snežane Pisarić Milić
 RUDI VASIĆ, producent
Sa snimanja filma "Bruklinske noci"
- Krajem osamdesetih godina kod mene je došla grupa ljudi predvođena Božidarom Benediktom, kako bi mi predložili da finansiram snimanje filma po scenariju samog Božidara. Prezentovali su mi celu zamisao. Predstavili su mi glumca predviđenog za jednu od glavnih uloga. Bio je to Lazar za koga sam i ranije znao. Prihvatio sam ulogu producenta i finansijera, i tada sam detaljnije upoznao Lazara Rockwooda.

Za vreme snimanja i našeg zajedničkog rada na filmu Brooklyn nights, koji je trajao dva meseca, Lazar me je oduševio svojim entuzijazmom u poslu u kom je, kako sam zaključio, posvetio najveći deo svog života. Na žalost, nije nikada komercijalizirao tu svoju strast prema filmu, iako zbog toga nije nikada pokazivao nezadovoljstvo već je živio u skromnim okolnostima, gledajući sa finansijskog stanovišta, ali zadovoljan i srećan kada god je imao mogućnosti da snima.
Retko se sreću ljudi koji tako malo traže, a svog sebe posvećuju toj industriji. Učestvovao je u stotinjak filmova, u raznim ulogama, a i dan danas živi za to da ovekoveči svoj život na celuloznoj traci.
Osim njegove strasti prema svemu sto je vezano za film, upoznao sam Lazara i kao čoveka. Jako je skroman i karakteran. Nikada lošu reč o bilo kome nisam čuo od njega . Retko je naći tako iskrenog čoveka, i sve su to osobine koje cenim. Zato se viđamo i danas dan periodično. I dalje je totalno posvećen filmskoj industriji. Želim mu svu sreću i nadam se da će uspeti u tome čemu teži.
Moj devetogodišnji sin Kristian je oduševljen sa Lazarom, pa njih dvojica ugovaraju sledeći scenario koji će napisati Kristian, a glavnu ulogu će igrati Lazar.





No comments:

Post a Comment