Translate

Sunday 15 December 2013

REKLI SU O LAZARU, DEANA DEZMARI, GLUMICA

REKLI SU O LAZARU, DEANA DEZMARI, GLUMICA
(VIII poglavlje knjige)

Deanna Dezmari:
- Lazar i ja smo se upoznali na snimanju filma Bag the Wolf. Sećam se šta sam pomislila ugledavši ga. Da je sasvim drugačiji, jedinstven i ležeran u isto vreme. Počeo je da me zove “Moya russkaya devushka”, što znači “Moja ruska devojka“. Posle sam bila samo “Devushka”, i tako je ostalo do dan danas. Toliko je godina proslo od tada!
Lazar je jedan od onih specijalnih ljudi u mom životu. Njegovim prijateljstvom sam blagoslovena. Ako pogledate oko sebe videćete da nema mnogo ljudi poput njega. Lazar je 100% slobodnog duha, koji neće biti nikada slomljen, uprkos svim poteskoćama koje stoje na putu jednog umetnika u tuđoj zemlji. On zadržava svoj dečiji duh bez obzira na sve. Duh prirodno mudrog deteta. Njegov dom je ispunjen indijanskim stilom, a njegov duh filozofijom Carlosa Castaneda. Lazar ne shvata sebe baš ozbiljno. Ne može ni biti ozbiljan kada je njegov idol Duško Dugouško.

Lazar voli prirodu. ljude, životinje, život. Mnogo puta smo sedeli na njegovoj terasi na krovu, ispijajući njegovu omiljenu rusku vodku, gladajući ptice i veverice kako se zajedno okupljaju da jedu hranu koju im on ostavlja. Govorio je: - To su moji prijatelji, moram da im pomognem da preguraju zimu i period gladi.
U jednom intervjuu su ga pitali za sve one uloge negativaca koje je glumio, na šta je on odgovorio: - U stvarnom životu ne bih mogao nikoga povrediti. Ne bih bubašvabu ubio, jer-ja ih nisam stvorio, i nemam pravo na to.
Jednom prilikom mu je neko ukrao skupu jaknu, a Lazar je rekao da je srećan jer mu je jakna bila stvarno lepa, i da se tom čoveku toliko svidela da ju je morao ukrasti, te da mu verovatno treba više nego njemu.
Lazar je izuzetan glumac čiji je lik toliko snažan da kada je na ekranu privlači punu pažnju gledalaca. Gluma je njegov san koji nikada neće iščeznuti. On san pretvara u starnost. Fantastično je iskustvo snimanje istog film sa njim, i bila bih srećna kada bi mi se ponovo pružila takva prilika.
Trebalo bi da je više ljudi poput njega, jer bi tada ovaj svet bio mnogo lepše mesto za život.





No comments:

Post a Comment